Leveringsbeleid van de webshop
Uw ontvangt als klant een bevestigingsmail waarin uitgelegd wordt wanneer u de bestelling kunt ontvangen. De beschikbaarheid van de bloembollen bepaald de leveringstermijn; direct verzenden of medio oktober. Zodra uw pakket klaargemaakt en aangeboden is aan de vervoerder DHL of PostNL, ontvangt u als klant een track-en-trace nummer van de vervoerder zodat u de bestelling kunt volgen tot het moment van afleveren.
Heeft u maandag t/m donderdag vóór 15.00 u besteld – binnen 2 dagen uw pakket in huis.
Besteld op vrijdag t/m zondag – binnen 2 tot 4 dagen uw pakket in huis.
Afhalen aan huis/veranda
Op het postadres (Weg naar de bleek 10a te Egmond a/d Hoef) kunt na een bevestigingse-mail uw pakket ophalen. Dit pakket zal dan klaar gezet worden in de veranda. De beschikbaarheid van de bloembollen bepaald de leveringstermijn; direct verzenden of medio oktober. Mochten uw producten in de tijd van bestelling niet beschikbaar zijn zal u een e-mail ontvangen wanneer uw pakket klaargezet wordt.
Retourneren
Voor een retournering verwijzen wij u door naar de retouren-pagina. Hier heeft u uw track-en-trace nummer nodig, die u van de vervoerder heeft ontvangen. Deze heeft u per e-mail ontvangen nadat de bestelling verzonden is. U kunt ook het track-en-trace nummer opvragen bij De Bloembol Kraam per telefoon of per e-mail.